ORGANIZAČNÍ KOUTEK |
Opět rekapituji, jaký materál pro tvorbu článků se shání :
Screen trhu s generály
Screen kartelu
Screeny topky z věků 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14 a 23. Případně pokud nemáte přímo screen, tak prosím o informaci o tom, který hráč některý z těchto věků vyhrál.
Screeny Generálního štábu
Screen speciálního žebříčku "Test-země", který fungoval souběžně s generálním štábem
Screen nějakého fúzkaře, top producenta, který jel na energii v době, kdy měly fúze efekt max. 500% efekt energetiky. :)
Nově: Screen Biodómů, např. v detailech, nebo přehledu vynelezených pokroků.
Screen Ali pokroků, např. v detailech, nebo přehledu vynelezených pokroků.
Děkuji hráči Bender za screen žebříčku hráčů z doby, kdy byly v žebříčku dva sloupce, které dnes již neexistují - "nworth a expy", o které jsem žádala v minulém organizačním koutku.
Prosím, zapojte se i Vy ke spolupráci, bez vás to nejde.
|
Vývoj technologických pokroků
Produkce mechů - ve hře od 9. věku |
|
Počáteční efekt umožní produkovat mechy v továrnách a kupovat na domácím trhu
Efekt se dodnes neměnil.
Původní cena 10 000 Síla zbraní
Cena se dodnes nezměnila.
Podmínky pro vynalezení Nanotechnologie
Podmínky se dodnes nezměnily
Produkce mechů byl historicky úplně první pokrok implementovaný do hry. Ostatní se začaly postupně objevovat ve stejném věku.
|
Geneticky modifikované rostliny - ve hře od 9. věku |
| Počáteční efekt 200% maximum Zemědělství
Původní cena 4000 Zemědělství
Cena se dodnes nezměnila.
Podmínky pro vynalezení Nesmí být vláda Fundamentalismus
Vývoj 10. věk:
Geneticky modifikované rostliny už nejsou zakázané pro Fundamentalismus
29. věk:
Mohou zmutovat geneticky upravené rostliny. (způsobí úbytek území)
Efekt dnes 200% maximum Zemědělství
nebezpečí genetické katastrofy
Podmínky pro vynalezení dnes Bez podmínek
|
Lidský genom - ve hře od 9. věku |
| Počáteční efekt +10% spokojenost
Efekt se dodnes nezměnil.
Původní cena 4000 Zemědělství
Podmínky pro vynalezení vlastnit geneticky modifikované rostliny
Podmínky se dodnes nezměnily.
Vývoj 11. věk:
Lidský genom stojí 8000 Technologií zemědělství (místo 4000)
18. věk:
Pokrok zdražen na 10.000 Technologií zemědělství
28. věk:
Zlevněno na polovinu, tedy na 5.000 techů zemědělství.
Cena dnes 5 000 Zemědělství
|
Tajemství mozku - ve hře od 9. věku |
| Počáteční efekt +10% produkce technologií
Tento pokrok je opředen mnoha dohady. Již od počátku měl tento pokrok přidávat ještě +25% zkušeností armády, nicméně ve 42. věku vyšlo najevo, že to byla pouze mystifikace a takový bonus nikdy nefungoval.
Původní cena 5M$
Cena se dodnes nezměnila.
Podmínky pro vynalezení Lidský genom
Nanotechnologie
Podmínky se dodnes nezměnily.
|
Měsíční základna - ve hře od 9. věku |
| Počáteční efekt +20% produkce technologie Výzkum vesmíru
dvojnásobná šance na objevení mimozemské civilizace
Původní cena 20 000 Výzkum vesmíru
Cena se dodnes nezměnila.
Podmínky pro vynalezeníAndroidi
Družice
Vývoj 28. věk:
Lze vynalézt až od 1200k prestiže.
Podmínky pro vynalezení dnes Androidi
Družice
Prestiž země alespoň 1200 k.
|
Biodómy - ve hře od 19. do 21. věku |
Počáteční efekt max. 300% Zemědělství a nehrozí již nebezpečí zmutování rostlin
Původní cena 20.000 technologií Zemědělství, minimálně však 400.000
Podmínky pro vynalezeníLidský genom
Měsíční základny
Vývoj 21. věk:
Pokrok biodómy zrušen (trh byl nevyvážený - vznikaly velké přebytky jídla na trhu, jídlo tak ztrácelo svou hodnotu).
|
Do 38. věku byly technologickým pokrokem ještě Fúzní elektrárny. Poté se změnily na pokrok Konstrukční. Na K pokrok se změnily z toho důvodu, že WG hrálo mnoho hráčů (přes 30.000). Pokrok se pak stal velmi rychle levným, takže jeho vynalezení bylo podstatně jednodušší. Nastalo by tak riziko, že energie by měla mnohem nižší reálnou hodnotu.
Pokroky v číslech
Při zrodu pokroků činil počet pokroků celkem 20. Z toho 6 bylo konstrukčních, 9 společenských a 5 technologických.
Dnes činí počet pokroků celkem 31. Z toho 11 je konstrukčních, 15 společenských a 5 technologických.
2 pokroky se postupem času zrušily. (biodómy, kartel)
9 pokroků nikdy nezměnilo své parametry, tzn. jejich vlastnosti zůstaly stejné jako při jejich prvním zavedení pokroku do hry.
Pokroky prošly celkem 56 změnami. Z toho 15 změn připadá na konstrukční pokroky, 34 změn na pokroky společenské a 7 na technologické.
Nejvíce změnami, celkem sedmi, prošly pokroky Pacifismus a Fúzní elektrárny.
Ankety
Máte-li nějaké připomínky, upřesnění nebo konkrétní nápad o jakém tématu byste si chtěli v budoucnosti přečíst, pište do pošty Adolfek (historik).
|